הערכת תוכנית

הערכת התוכנית קידום התפיסה המערכתית לחינוך ערכי - תשע"ח

הערכת תוכנית

בשנת הלימודים תשע"ח הוחלט על ביצוע הערכה במתודולוגיה אשר תבחן את נוכחותה של התפיסה לחינוך ערכי בבתי הספר המשתתפים בתוכנית באמצעות למידת נתוני מיצ"ב (אקלים והישגים). מתוך כך הוחלט לבחון את השאלות הבאות: מה מייחד את בתי הספר הבוחרים לאמץ את התפיסה לחינוך ערכי ולהשתתף בתוכנית אל מול אלה שלא בחרו להשתתף (מבחינת מאפייני רקע חברתי-כלכלי של בית הספר, אקלים בית ספרי, הישגים וכיוצא באלה)? מה מייחד את בתי ספר שזכו להצטיינות ערכית? מה הם הפרמטרים הקשורים באופן החזק ביותר להשתתפות בתוכנית ולהצטיינות ערכית, מתוך שאיפה לקבל רמזים על נוכחות התוכנית בבתי הספר?