עוזר/ת אדמיניסטרטיבי למנכ"ל
ראמ"ה אמונה על כלל תהליכי ההערכה והמדידה במערכת החינוך, החל ממבחני המיצ"ב (תנופה), דרך הסקרים הבית ספריים (אקלים) ועד למערך הכלים הפנימיים למורים. מנכ"ל ראמ"ה מוביל את תוכנית העבודה הארגונית, את פעילות ששת האגפים בראמ"ה ואת מנהלי המהלכים המרכזיים בארגון.
אנו מחפשים את העוזר/ת האדמיניסטרטיבי הבא שלנו, שידע לשלוט ביד רמה בלוח הזמנים של המנכ"ל ושל מנהלות האגפים הבכירות, לתאם פגישות מרובות משתתפים, לתקתק משימות שוטפות ולהניע את הארגון קדימה. חשוב לנו למצוא מישהי/ו עם פלפל, שיוכל לבחור תחום אחד בו יתפתח מקצועית בנוסף לניהול לוח הזמנים והפגישות. זה יכול להיות בניהול תוכן דיגיטלי, באתר האינטרנט, באיתור כוח אדם, בחיזוק האקלים הארגוני או בסיוע לתהליכי שינוי במערכת החינוך. לרוב, יימצא הזמן והמרחב לאפשר לצוות המנכ"ל להוביל מהלכים משמעותיים שונים בכל אחד מהתחומים - מתוך הלשכה. כל זה, כמובן, לצד הסיוע האדמיניסטרטיבי הנדרש בתיאום פגישות ובמענה טלפוני, אשר אמור לרכז לא יותר ממחצית מהשבוע.
מה תנאי הסף?
אין כאלה. אנו מחפשים אחרי אנשים משוגעים לדבר, בין כאלה שרק השתחררו מהצבא ואפילו לא החלו את לימודי התואר הראשון שלהם, ובין כאלה שכבר סיימו תואר ומחליטים שברצונם להיכנס ב"קפיצת ראש" לאחד מהגופים המרתקים במערכת החינוך בישראל.
מה חשוב לדעת?
העבודה היא ממשרדי ראמ"ה ברמת גן / גבעתיים. בסוף 2026 צפוי מעבר לירושלים. ניתן לעבוד יום בשבוע מהבית. שעות העבודה גמישות.
מה השכר?
השכר נע בין 6,000 ל-9,000 ש"ח - בהתאם לניסיון, להשכלה (אם יש) ולהיקף השעות הנוספות בתפקיד.