מערכת תבונה

ראמ"ה מאפשרת לכל מורה לבצע מבדקים פנימיים באמצעות מערכת "תבונה". כאן ניתן לקרוא כיצד להפעיל את המערכת ולבצע את מבדקי "עמי"ת" ואחרים.
חזרנו לאוויר!
אנו מבקשים לעדכן שתיקנו את התקלה שגרמה ליצירת משתמשים כפולים במערכת, ומחקנו חלק גדול מהמשתמשים הכפולים שנוצרו. בימים הקרובים ניצור קשר ישיר עם כל מורה שתלמידיו נרשמו כמה פעמים תחת משתמשים שונים כדי להשאיר רק את מי שצריך במערכת. עבור מורים שטרם החלו את המבדקים - חשוב להבטיח שכל תלמיד יירשם למערכת רק פעם אחת (ראו כאן הנחיות ביחס להתחברות חוזרת). העלינו לאתר את כל השאלות החשובות שיסייעו לבצע את המבדקים במערכת בהצלחה. 

איזה מבדקים קיימים?

כיתות ז׳ (עברית)
מבדק עמי"ת
המבדק בשפה העברית מאפשר למפות את היכולות השפתיות־אורייניות של תלמידים בתחילת כיתה ז', עם המעבר לחטיבת הביניים.
כיתות ז׳ (ערבית)
מבדק עמי"ת
המבדק בשפה הערבית מאפשר למפות את היכולות השפתיות־אורייניות של תלמידים בתחילת כיתה ז', עם המעבר לחטיבת הביניים.
כיתות ז׳ (עברית)
מבדק ACE7
המבדק בשפה האנגלית  מאפשר להעריך את המידה בה רכשו תלמידים את המיומנויות העומדות בבסיס השפה הכתובה והדבורה באנגלית.
כיתות ז׳ (ערבית)
מבדק ACE7
המבדק בשפה האנגלית  מאפשר להעריך את המידה בה רכשו תלמידים את המיומנויות העומדות בבסיס השפה הכתובה והדבורה באנגלית.
כיתות י׳ (עברית)
מבדק איתא"י
המבדק מאפשר למפות את היכולות השפתיות־אורייניות של תלמידים בראשית כיתה י', עם המעבר לחטיבה העליונה.
כיתות י׳ (ערבית)
מבדק איתא"י
המבדק מאפשר למפות את היכולות השפתיות־אורייניות של תלמידים בראשית כיתה י', עם המעבר לחטיבה העליונה.
כיתות ג׳ (עברית)
מבדק במתמטיקה
המבדק בשפה העברית משמש להערכת המידה בה רכשו תלמידים ידע ומיומנויות הנלמדות בשליש הראשון של כיתה ג'.
כיתות ג׳ (ערבית)
מבדק במתמטיקה
המבדק בשפה הערבית משמש להערכת המידה בה רכשו תלמידים ידע ומיומנויות הנלמדות בשליש הראשון של כיתה ג'.
כיתות ח׳ (עברית)
מבדק במדע וטכנולוגיה
המבדק בשפה העברית מאפשר לבדוק את רמת השליטה של התלמידים בידע ומיומנויות של אוריינות מדעית.
כיתות ח׳ (ערבית)
מבדק במדע וטכנולוגיה
המבדק בשפה הערביתמאפשר לבדוק את רמת השליטה של התלמידים בידע ומיומנויות של אוריינות מדעית.
כיתות ה׳ (עברית)
מבדק במדע וטכנולוגיה
המבדק בשפה העברית מאפשר לבדוק את רמת השליטה של התלמידים בידע ומיומנויות של אוריינות מדעית.
כיתות ה׳ (ערבית)
מבדק במדע וטכנולוגיה
המבדק בשפה הערבית מאפשר לבדוק את רמת השליטה של התלמידים בידע ומיומנויות של אוריינות מדעית.
כיתות ו׳ (עברית)
מבדק במדע וטכנולוגיה
המבדק בשפה הערבית מאפשר לבדוק את רמת השליטה של התלמידים בידע ומיומנויות של אוריינות מדעית.
כיתות ו׳ (ערבית)
מבדק במדע וטכנולוגיה
המבדק בשפה הערבית מאפשר לבדוק את רמת השליטה של התלמידים בידע ומיומנויות של אוריינות מדעית.

כלים להערכה פנימית

ראמ"ה מפתחת כלים למורים ולמנהלים שיסייעו להם להתאים ולדייק את הלמידה בכיתה, בהתאם למצב התלמידים:
מסך הכניסה למערכת ההזדהות האחידה של משרד החינוך
מסך בחירת הכיתות ממערכת תבונה
מסך הבדיקות ממערכת תבונה
מסך הכניסה לתלמידים ממערכת תבונה
מסך הכניסה לתלמידים ממערכת תבונה
לא הצלחתי להיכנס למערכת כמורה. מה עושים?
איך התלמידים נכנסים למערכת?
מה קורה אם תלמיד לא נמצא? או לא סיים בזמן?
איך מסירים או מוסיפים תלמידים לכיתה או לאירוע הערכה?
מה קורה אם התלמיד יוצא מהמערכת? וחוזר שוב?
איך עושים מבדקים שמפוצלים לשני חלקים? כמו עמי"ת בעברית?
איך אפשר לראות מבדק של תלמיד מסויים?

שאלות ותשובות

في هذه الحالة، يجب التوجّه إلى راما من خلال استمارة توجّهات الجمهور في الموقع، مع ذكر رمز المؤسّسة التعليميّة، وطلب رابط إجراء استطلاع التلاميذ. لتسهيل الأمر عليكم، تجدون هنا نشرة إرشاديّة مختصرة وتعليمات حول إجراء استطلاع التلاميذ.

לשיתוף

تطوير الامتحانات هو سيرورة طويلة ومُعقّدة ذات طابع رياديّ سواءً كان في إسرائيل أو خارجها. نحن في صدد سيرورة تعلّم مستمّرة تهدف إلى مُلاءَمة الامتحان على النحو الأمثل مع الاحتياجات المتغيّرة، والزيادة من دقّته قدر الإمكان. في المرحلة الأولى، أُجرىَ تحليل معمّق للتحدّيات، ثمّ شُكّلَت لجنة توجيه تضمّ ممثلّين عن جهات مختلفة مثل القيادة المركزيّة لوزارة التربية والتعليم والمؤسّسات الأكاديميّة، وخبراء مختصّين في:البيداغوجيا، والقياس النفسيّ السيكومتريّ، والتكنولوجيا. تعقد اللجنة جلسات لبلورة المبادئ الموجِِّهة لتطوير الامتحان. بالإضافة إلى ذلك، تجري راما أبحاثًا تجريبيّة (pilot)، وأبحاثًا أفقيّة لمُلاءَمة المهامّ المُدرجة في الامتحان بالشكل الأمثل. كلّ مرحلة من هذه السيرورة تجري بالتوازي مع التعلّم والمُلاءَمة، مع التركيز على حتلنة الامتحان وزيادة فاعليّته. الهدف هو التعلّم ومُلاءَمة أدوات التقييم لجهاز التربية والتعليم؛ وهذه سيرورة حديثة النشأة، وتمثّل تحدّيًا لنا جميعًا.

לשיתוף

אנו נעדכן לפני כל "קבוצת מבחנים" לאיזה מבחן בית הספר נדגם- ונאפשר לכם חלון זמנים של שבוע לבחור בבחינה או בחינות נוספות.

לשיתוף

المجتمع الإسرائيليّ متنوّع ومركّب. ندرك ذلك جيّدًا، ونبذل جهدًا بشكل دائم لضمان مُلاءمتنا الثقافيّة لكلّ شرائح المجتمع الإسرائيليّ، سواء فيما يتعلّق بأدوات التقييم (الامتحانات والاستطلاعات)، أو بطريقة إجرائها (التنفيذ في يوم الامتحان).

في كلّ ما يتعلّق  بتطوير أدوات التقييم، فنحن نعمل وفقًا لسياسة المُلاءَمة الثقافيّة المنتهجة في راما، والتي تنظّم سيرورات التطوير وفحص الأدوات. تكفل المُلاءَمة الثقافيّة أن تكون أدوات التقييم التي نعمل على تطويرها مناسبة للفئات المختلفة في المجتمع،  وألّا تؤدّي هذه الأدوات إلى حالة من الإقصاء، الإساءة، أو التحيّز  من أيّ نوع كان. في هذا الإطار، هناك امتحانات نطوّرها منذ البداية لفئة محدّدة (المجتمع العربيّ أو المجتمع الحريديّ). في المقابل، يبدأ عمل المنتدى الاستشاريّ للمُلاءَمة الثقافيّة في راما، ويقوم بدوره بفحص كلّ أداة تقييم، كما هو مفصّل في سياستنا.

في كلّ ما يتعلّق  بإجراء الامتحانات الفعليّ في الحقل التربويّ، فنحن نعمل على تنفيذ المُلاءَمات المطلوبة والمتعلّقة بطريقة إجراء وتنفيذ الامتحان. بالنسبة للمُراقبين والمُركّزين الذين سيصلون إلى المدرسة في يوم الامتحان، فلا يمكننا الالتزام بمدى مُلاءَمتهم ثقافيًّا للمؤسّسة. لكن مثلًا، في المؤسّسات التي يُطبّق فيها الفصل بين الجنسين ( بنون/بنات)، فسنحرص على إرسال مراقب لصفوف البنين، ومراقبة لصفوف البنات. بالإضافة إلى ذلك، من ضمن التعليمات التي نعطيها للمُراقبين المسؤولين عن مراقبة المدارس الحريديّة، هناك معلومات تحدّد أن يكون اللباس موافقًا للعُرف السائد في المجتمع الحريديّ.

رغم جهودنا لضمان المُلاءَمة الثقافيّة في أدوات التقييم وفي طريقة إجرائها، فقد تقع بعض الأخطاء. في حال وجود تخوّف من وقوع خطأ أو عُطلٍ ما، يرجى الإبلاغ عن ذلك إلى مركز يوم الامتحان (3937777-073، والضغط على 0). في حال رأيت أحد البنود في الامتحان أو الاستطلاع غير مُلاءَم ثقافيًّا، يرجى الإبلاغ عن ذلك بالبريد الإلكترونيّ (rama@education.gov.il)، مع شرح وافٍ، بما في ذلك صورة للشاشة في المواضع التي تتضمّن الجمل الإشكاليّة، وسنقوم بكلّ ما في وسعنا لمعالجة الأمر.

לשיתוף

تهدف التسهيلات إلى تمكين التلاميذ ذوي الاحتياجات الخاصّة من إجراء الامتحان بشكل مشابه قدر الإمكان لبقيّة التلاميذ، ولتعكس مستواهم المعرفيّ في الامتحان بشكل عادل. المُلاءَمات ليست "تسهيلات"، فمن المفترض أن تُلبّي حاجة معيّنة عند التلاميذ من هذه الفئة، مع الحفاظ على تقييم عادل وموثوق، بناءً على ما هو مُفصّل في سياسة المُلاءَمات في راما.

يجب أن تُمنح المُلاءَمات بطريقة متكافئة ومُنظّمة، وفقًا للإجراءات التي حدّدها جهاز التربية والتعليم، حتى نتمكّن في النهاية منإ تقديم صورة موثوقة لوضع التلاميذ في إسرائيل. لذلك، نحن مُلزمون بالاعتماد على البيانات الموثّقة في المنظومات التشغيليّة المكتبيّة، مثل منظومة "شيلوفيت" ومنظومة تصنيف الدعم.

تذكير:  في امتحانات راما لا يوجد تقييم فردانيّ لكلّ تلميذ. تُقدّم التقارير على المستوى المدرسيّ والصفيّ فقط، من خلال عرض مواطِن القوّة والضعف مقارنة بالمدارس المشابهة.

לשיתוף

راما هي أكبر مؤسّسة بحثيّة اجتماعيّة في إسرائيل (باستثناء دائرة الإحصاء المركزيّة). كجزء من سيرورات البحث لدينا، فنحن نختبر قضايا مختلفة عند تطويرنا للامتحانات والاستطلاعات. تهدف هذه الاختبارات، إلى تقليل التخوّف من النزعة إلى الانحياز في تقاريرنا، وضمان أن تمتاز أدوات التقييم لدينا بأعلى معايير الموجودة.

بينما تتمّ بعض اختباراتنا في جميع الصفوف، نختار في كلّ امتحان (بعينة عشوائية تمامًا) صفوفًا نعرّفها بـ "صفوف العيّنة" أو "الصفوف البحثيّة". بالنسبة للمدرسة، وجود مثل هذه "الصفوف البحثيّة" لا يعني شيئًا: نتائج التلاميذ تقدّم على هيئة تقرير موحّد ومتكافئ، ونحن نحرص على استخدام طرائق سايكومتريّة (نفسيّة قياسيّة) مختلفة لضمان ذلك. بالنسبة لراما، فغالبًا ما نرسل لهذه الصفوف طاقم مراقبة منفصل عن بقيّة المراقبين في المدرسة، والذي يشمل مراقبين اثنين وليس واحدًا مثل البقيّة.

لا تقلق: الاختيار هو عيّنة عشوائيّة تمامًا، على أساس بحث إحصائيّ، ووجود مراقبين اثنين لا علاقة له بالمدرسة أو بتحصيلاتها في السابق.

לשיתוף

לא, אין צורך בתעודת הזהות של התלמיד. כל תלמיד שנשלח אליו קישור, נכנס ישירות לקבוצת לימוד שהמורה הקים - ומזדהה באמצעות שם פרטי ושם משפחה. גם אם יש שדה ת"ז בטופס, ניתן להשאיר אותו ריק.

לשיתוף

שאלות ותשובות

ישנם מקרים שבהם תלמיד נרשם למבדק מספר פעמים, או שתלמידים נרשמו למבדק שאינם צריכים להיות בו. במקרים שכאלה, עלינו למחוק את התלמידים בצורה מרוכזת דרך ממשק הניהול. ניתן למחוק רק תלמידים שנרשמו, אך לא החלו את המבדק! תלמידים שהחלו את המבדק יצטרכו להישאר בסטאטוס "בתהליך" ולא ייכללו בדו"ח הסופי שתשלח המערכת.

כדי למחוק קבוצת תלמידים, מתחברים למערכת תבונה, בוחרים באפשרות "AM Teacher", ובוחרים בלשונית "קבוצות לימוד", מאתרים את קבוצת הלימוד הרלוונטית ולוחצים על כפתור "הצגת אירועי הערכה":

כאשר מגיעים לאירועי ההערכה, נכנסים ל"ערוך פרטי אירוע":

‍בחלונית שנפתחה, בוחרים באפשרות השלישית בצד שמאל ("הוסף תלמידים"). הבחירה מביאה אותנו למסך שבו מוצגים כלל התלמידים שנמצאים באירוע ההערכה:

‍במסך זה מסמנים רק תלמידים שנמצאים בשלב "ממתין" (לא ניתן למחוק תלמידים שנמצאים בתהליך!), ואז לוחצים על "הסר תלמידים" בראש הטבלה בצד ימין. ניתן להסיר כל תלמיד בנפרד בלחיצה על הלחצן השמאלי ("הסר").

לשיתוף

מבדק עמית בשפה הערבית מורכב למעשה משני מבדקים שונים. הראשון הוא מבדק ממיין, והשני הוא מבדק ההמשך - אשר יש לו שתי גרסאות, אשר להן רמת קושי שונה. כל תלמיד נדרש לעשות גרסה אחת בלבד. כדי לדעת לאיזה גרסה יש לשייך כל תלמיד, עלינו להוריד את תוצאות המבדק הממיין, לפתוח את מבדק ההמשך ואז לשייך כל תלמיד למבדק המותאם עבורו.

אנחנו בראמ"ה מודעים לכך שמדובר בתהליך לא ידידותי, ומתנצלים על כך. אנו פועלים על מנת להפוך את המעבר בין השלבים לאוטומטי כבר בשנה הבאה.

השלב הראשון: הורדת תוצאות המבדק הממיין

את המבדק הראשון (המבדק הממיין) - יש לבצע בהתאם להנחיות המופיעות כאן, כמו כל מבדק אחר במערכת "תבונה". לאחר סיום בדיקת המבדק, יש לעבוד לממשק המנהל, דרך לחיצה על סימן הפנים בצד שמאל למעלה ובחירה בממשק מנהל (Manager). לחילופין, ניתן גם להתחבר מחדש למערכת, ולבחור ב "AM Manager": 

בחלונית שתיפתח, יש לבחור ב"דוחות שלי", ואז ב"בקשת דו"ח:

בחלונית הבאה בוחרים בסוג הדוח: Test Session Report For Teachers ואז לוחצים על "הפעל":

ממתינים כמה שניות עד שהקובץ ירד, ואז לוחצים על החץ ליד "עיון בפרטים" ובוחרים ב"הורד קובץ":

בסיומו של התהליך, הקובץ יורד לספריה שלכם. יש לפתוח את התיקייה, ולהעביר את הקובץ לתיקייה חדשה במחשב שלכם:

לאותה התיקייה יש להוריד את קובץ העמיתית מאתר ראמ"ה בקישור זה. כעת, יש לפתוח את קובץ העמיתית, ולטעון לתוכו את הדו"ח לחלק A של המבדק. בגיליון معطيات التلاميذ, בעמודה H, מופיע הגרסה שבה צריך להיבחן התלמיד בחלק B:

השלב השני: פתיחת מבדק ההמשך

כדי לפתוח את המבדק השני (מבדק ההמשך) - יש לחזור לממשק המורה (לחיצה על Assessment Master בצד ימין למעלה, ואז לחיצה על "AM Teacher"):

כעת, נכנסים למסך קבוצות הלימוד, בוחרים בקבוצה שביצעה את המבדק הממיין, ולוחצים על "הצגת אירועי הערכה":

במסך קבוצת הלימוד, יוצג אירוע ההערכה הקיים (הממיין). למעלה מצד שמאל, בוחרים ב"הוספת אירוע הערכה":

כעת, יוצרים אירוע חדש, עם שם חדש. למשל: "עמית מבדק המשך לכיתה ז'1 ושם המורה". מגדירים את הכל, אך בשאלה "האם לאפשר הרשמה?" - בוחרים באפשרות 'לא'.

בשלב של "בחירת כלי הערכה", בוחרים בשני המבדקים (Amit_B1 ו-Amit_ B2), ולוחצים על "הבא":

כעת, בשלב של "הוסף תלמידים" - תוצג הרשימה של כל התלמידים אשר נרשמו לחלק A. יש לסמן את התלמידים ולשייך כל אחד מהם לגרסה המתאימה לו (B1 או B2). לאחר ששייכנו כל תלמיד לגרסה, יש ללחוץ על "הוסף", ובסוף על "הבא":

השלב השלישי: שליחת הקישור לתלמידים

זהו! לאחר שהוספנו ושייכנו את התלמידים למבדק, יש לשלוח באופן ידני את הקישור לתחילת המבדק השני לתלמידים. יש להעתיק את הקישור מהשורה שלמטה, ולהחליף את המילים SEMEL_MOSAD בספרות של סמל בית הספר.

https://tvuna.edu.gov.il/engine/index.php/lms/login/path/SEMEL_MOSAD

חשוב: על התלמידים להתחבר מחדש למבדק באמצעות שם המשתמש והסיסמא שלהם, ולא להתחבר כמשתמשים חדשים!

לשיתוף

ניתן תמיד לערוך את פרטי אירוע ההערכה, לשנות את אופן הבדיקה (מרוחבית לאנכית והפוך) ולעדכן את מועדי ביצוע ההערכה. כדי לעשות זאת, יש להיכנס לעמוד "קבוצות לימוד", וליד הקבוצה שעבורה נוצר האירוע ללחוץ על החץ שליד "הצגת אירועי הערכה":

ב‍מסך שנפתח, בוחרים באירוע ההערכה שאותו רוצים לשנות, ולוחצים על "ערוך פרטי אירוע":

כעת, נכנסים ללשונית "פרטי אירוע הערכה" ומבצעים את השינויים הנדרשים.

חשוב: לאחר עדכון הפרטים (דוגמת התאריך והשעה, או שיטת הבדיקה), יש להתקדם בשלבי עריכת האירוע (לחיצה על "הבא") עד לשלב האחרון, כדי לשמור את השינויים.

לשיתוף

‍במקרים בהם תלמיד נרשם למערכת "תבונה" מספר פעמים ויצר לעצמו מספר משתמשים שונים, נרצה לעתים לזהות את שם המשתמש בו התחבר לאחרונה. כדי לעשות זאת, ניתן להוריד את קובץ המשתמשים והסיסמאות (תלמידים שהתחברו אחרונים מופיעים בסוף הרשימה). לחילופין, ניתן גם להיכנס לפרטי ההתחברות של התלמיד בתוך המערכת.

בוחרים בלשונית "קבוצות לימוד", מאתרים את הקבוצה הרלוונטית ונכנסים ל"הצגת אירועי הערכה":

מכאן, לוחצים על כפתור החץ שליד "ערוך פרטי אירוע" ובוחרים ב"רשימת תלמידים":

‍ברשימת התלמידים, מסמנים תלמיד, ובוחרים ב"ערוך":

‍בחלונית שנפתחה, בוחרים באפשרות השניה "לוג התחברות" ורואים את מועד ההתחברות האחרון למערכת:

כך ניתן לעבור על רשימת המשתמשים שפתח אותו תלמיד, ולמצוא את המשתמש האחרון שהתחבר למערכת. כאשר מצאנו אותו, נעבור ללשונית "כלי הערכה" ונאתר את שם המשתמש והסיסמא של התלמיד.

לשיתוף

אם בדקת את כל התשובות - ניתן להמשיך הלאה לבדיקת יתר השאלות, ובהמשך לסגור את המבדק ולקבל תוצאות.

הסיבה שהמערכת מראה שיש מספר תשובות שלא נבדקו, למרות שעברת על כולן, קשורה בכך שיש באירוע ההערכה תלמידים עם משתמשים כפולים. תלמידים אלו נמצאים כעת בסטטוס ‘מושהה’, ולכן תשובותיהם אינן מופיעות. אי-בדיקת תשובותיהם לא תפגע בתהליך ולא תשפיע על דו"ח התוצאות (הסטורי) שיישלח אליך לאחר סגירת המבדק. בהמשך נדאג למחוק את התלמידים הללו באופן מלא מהמערכת.

לשיתוף

לא ניתן להעביר תלמידים או מורה בין אירועי הערכה שונים. לכן חשוב מאוד לשים לב ששולחים לתלמיד קישור לאירוע הערכה הנכון - וחשוב להקפיד שכל מורה נמצאת באירוע הערכה השייך לה.

לשיתוף

כן, אפשר. חשוב מאוד לוודא שהתלמיד נמצא במסך של "הזנת הסיסמה" לצורך מעבר לחלק השני.
אם התלמיד עדיין בחלק הראשון והמורה עושה בדיקה, והתלמיד חוזר ומשנה את התשובות שלו, הבדיקה של המורה תימחק.

יש להעביר את התלמידים לסטטוס "סיים":

  • לוחצים על לשונית "קבוצת לימוד" ומאתרים את קבוצת הלימוד הרלוונטית.
  • לוחצים על כפתור "הצגת אירוע הערכה".
תמונת מסך של לשונית "קבוצות לימוד" במערכת תבונה. מוצגת רשימה של קבוצות, לצד כל קבוצה מופיע כפתור כחול עם הכיתוב "הצגת אירועי הערכה". אחד מהם מסומן באדום כדי לסמן שיש ללחוץ עליו.
  • לוחצים על החץ שנמצא על כפתור "ערוך אירוע הערכה".
  • לוחצים על האפשרות השנייה –"רשימת תלמידים".
מסך של קבוצת לימוד המציג את כל אירועי ההערכה שלה. לצד האירוע מופיע כפתור כחול, שפותח תפריט בו מסומנת האופציה "רשימת תלמידים", אותה יש לבחור.
  • בחלונית שנפחתה בוחרים בשם של התלמיד, ולוחצים על "עיון".
חלונית תלמידים, בה יש רשימה התלמידים שהתחילו את המבחן. כפתור "עיון" מסומן בדום.
  • בחלונית שנפתחה, הסטטוס הוא "בתהליך". יש ללחוץ על "סיים" ואז על "עדכן".
מסך "פרטים נוספים". בשדה "סטטוס" יש מספר כפתורים, כפתור "סיים" מסומן באדום. תחתיו כפתור "עדכן" מסומן גם הוא.
מסך התלמידים. כעת לצד כל שם מופיעים שני כפתורים: עיון ובדיקה.

בתום הבדיקה, יש להחזיר את התלמיד לסטטוס "ממתין".

לקבלת סטורי, יש לסיים את אירוע הערכה, ולאחר קבלת הסטורי לפתוח שוב את האירוע.

לשיתוף

הסטורי נבנה לאחר שהמורה מסיימת לבדוק ולוחצת על כפתור "סיים אירוע הערכה". אם לאחר סיום האירוע תלמידים המשיכו להשיב - הסטורי לא ישקף את תשובותיהם.

לשיתוף

לא, אין צורך בתעודת הזהות של התלמיד. כל תלמיד שנשלח אליו קישור, נכנס ישירות לקבוצת לימוד שהמורה הקים - ומזדהה באמצעות שם פרטי ושם משפחה. גם אם יש שדה ת"ז בטופס, ניתן להשאיר אותו ריק.

לשיתוף