עמוד הבית
מצב החינוך
דוחות ופרסומים
מבחנים וסקרים
כלים פנימיים
כלי תנופה
להכיר את ראמ"ה
איתור נתוני בית ספר או רשות מקומית
חיפוש בית ספר או רשות
לכל הכלים הפנימיים
טקסט עיוני - כתיבה
לשון, הבנה והבעה
לקובץ המשימה
קישורים נוספים:
מדריך למורה
מבוא למאגר המשימות
סיווג הכלי:
מיועד ל:
כיתות ז
כיתות ח
כיתות ט
תחום דעת:
שפת-אם
תת-תחום:
קהל יעד:
דוברי עברית
התאמה:
מותאם לחרדים
צורת העברה:
דיגיטלית
סוג הכלי:
משימות ביצוע
כלים נוספים:
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מי באמת צריך גני חיות?, צריך גני חיות, וָלא – הם ייעלמו
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מה בין טענה מרכזית לטענות אחרות?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - מיומנויות מרכזיות
כיתות ח
מומלץ
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
תלבושת אחידה בבתי ספר
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים מידעיים
כיתות ח
מומלץ
שאלות ותשובות
שאלות מורים
שאלות הורים
לא נמצאו שאלות מורים
לכל השאלות והתשובות
לא נמצאו שאלות הורים
לכל השאלות והתשובות
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה