הערכת תוכנית

הערכת התוכנית קידום התפיסה המערכתית לחינוך ערכי - תשע"ה

הערכת תוכנית

בשנת הלימודים תשע"ה הוחלט לבצע הערכת עומק של התוכנית כדי לבחון תהליכי יישום והפעלה של התוכנית מחד גיסא, והשפעות מסתמנות שלה, מאידך גיסא. ההערכה התבצעה בשילוב כלים איכותניים (ראיונות ותצפיות) וכלים כמותיים (שאלונים טלפוניים).בוצעה הערכת עומק איכותנית ב- 19 בתי-ספר (5 יסודיים, 3 חטיבות ביניים, 8 תיכונים שש-שנתיים, ו-3 חטיבות עליונות), ובמסגרת ההערכה הכמותית רואיינו טלפונית 147 מנהלים (79% היענות) ו-141 מורים (75% היענות) מבתי ספר שונים, 51% מהם מהחינוך העל יסודי ו-49% מהחינוך היסודי.