מעבר בתי-ספר יסודיים לניהול עצמי: תפיסות ועמדות כלפי התכנית

הערכת תוכנית

05/2014

מאת:  
No items found.

הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך מלווה את "מעבר בתיה"ס לניהול עצמי" במחקר הערכה החל משנה"ל תשע"ב. מוקד המחקר הוא ליווי בתי ספר שהצטרפו למהלך בתשע"ב, בין אם היו כבר בניהול עצמי בשנות ה-90 ("בתי ספר ותיקים") ובין אם חדשים לגמרי ("בתי ספר חדשים") במחוזות תל אביב וחיפה. בשנה"ל תשע"ב נבחנו התפיסות והעמדות כלפי התכנית בשלביה הראשוניים בשנה"ל תשע"ג במוקד ההערכה עמד ליווי היישום וההטמעה של ניהול עצמי באותם בתי ספר ורשויות בשנה השנייה למהלך. בשנה זו המחקר שילב שיטות מחקר כמותיות ואיכותניות. בשנה"ל תשע"ד ממשיך המחקר להתמקד ביישום והטמעת המעבר לניהול עצמי של מצטרפי תשע"ב בשיטות מחקר איכותניות וכמותיות, ומתווסף מעקב בשיטות מחקר כמותיות אחר מצטרפי תשע"ג ותשע"ד.