בשנת 2008 פנה מנהל חברה ונוער לראמ"ה בבקשה לערוך מחקר הערכה במטרה לבדוק אם, ובאיזו מידה, מסעות בני הנוער לפולין משיגים את מטרותיהם, כפי שהוגדרו על ידי משרד החינוך. שאלות ההערכה מחולקות לארבעה פרקים:פרק 1, מאפייני רקע: של בתי הספר ושל התלמידים היוצאים למסע, לעומת לחבריהם שלא יצאופרק 2, לקראת המסע: מניעים, מטרות, מסוגלות נתפסת, מקורות תמיכה, תהליך ההכנהפרק 3, מהלך המסע: חשיבות מרכיבי המסע, התמודדות עם קושי, תרומת בעלי תפקידיםפרק 4, השפעות המסע: מבחינה קוגניטיבית ערבית ורגשית
לקריאה נוספת: