הערכה לשם למידה: שיטה והלך רוח

החיים בראמ"ה

מאת:  
No items found.

הרצאה זו שהתקיימה בכנס השנתי של ראמ"ה ב-2013 עסקה בשיטת הערכה המכונה הל"ל (הערכה לשם למידה - Learning for Assessment), שנועדה לחשוף את הבנות הלומדים במהלך הוראת יחידת לימוד על מנת לסייע בקידומן (בשונה מהערכה המתקיימת בסיום הוראת היחידה, שנועדה בעיקר למתן ציונים). בהרצאה הוצגו הגדרות של הל"ל, העקרונות עליהן היא מבוססת ומהלכי הפעלתה (שלבים במעגל הל"ל) הן בהערכה מתוכננת מראש (הערכה פורמאלית) והן בהערכה תוך כדי השיעור (הערכה בלתי פורמאלית).