עמוד הבית
מצב החינוך
דוחות ופרסומים
מבחנים וסקרים
כלים פנימיים
כלי תנופה
להכיר את ראמ"ה
איתור נתוני בית ספר או רשות מקומית
חיפוש בית ספר או רשות
כלים פנימיים עבור
דוברי עברית
0
מתוך
0
כלים
איפוס הכל
סינון
highlight
מומלץ
דיגיטלי
לחרדים
כיתות
איפוס
כיתות א
[
0
]
כיתות ב
[
0
]
כיתות ג
[
0
]
כיתות ד
[
0
]
כיתות ה
[
0
]
כיתות ו
[
0
]
כיתות ז
[
0
]
כיתות ח
[
0
]
כיתות ט
[
0
]
כיתות י
[
0
]
כיתות יא
[
0
]
מנהלים
[
0
]
כיתות יב
[
0
]
הורים
[
0
]
מורים
[
0
]
בית ספריים
[
0
]
תחומי דעת
איפוס
מיומנויות קוגנטיביות
[
0
]
שפת-אם
[
0
]
אנגלית
[
0
]
מתמטיקה
[
0
]
מדע וטכנולוגיה
[
0
]
עברית לדוברי ערבית
[
0
]
סקרים
[
0
]
חמ"ד
[
0
]
תושב"ע
[
0
]
תרבות יהודית ישראלית
[
0
]
סוג כלי
איפוס
מיפויים לתחילת השנה
[
0
]
מבדקי תנופה
[
0
]
מבדקים פנימיים
[
0
]
תלקיטי כתיבה
[
0
]
יחידות הערכה
[
0
]
משימות ביצוע
[
0
]
Price
Clear
$
0
$
100000
Mileage
Clear
0
600000
שנה
איפוס
0
מתוך
0
כלים
איפוס
סגירת חלון
סינון על פי:
Tag
מיון הכלים
שם הכלי (סדר יורד)
שם הכלי (סדר עולה)
ע"פ תחומי דעת
ע"פ כיתות לימוד
כלים דיגיטליים
כלים במיקוד
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
תמונת עצי היער
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי תמונה
כיתות ד
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
תמונת הילדה והיונה
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי תמונה
כיתות ג
כיתות ד
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
תמונה של ילד עם סל כעכים
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי תמונה
כיתות ג
מומלץ
false
true
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
תמונה הילדה והיונה
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי תמונה
כיתות ד
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
תלבושת אחידה בבתי ספר
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים מידעיים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בעל פה
תכניות המציאות (הריאליטי)
משימות ביצוע
הבעה בעל פה - משימת דיון
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
תוכנית טלוויזיה שאהובה עליי
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: על עצמי
כיתות א
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
תחבורה, סביבה וחברה – איך הם קשורים?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בעל פה
תוכנית טלוויזיה שאהובה עליי
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: על עצמי - שיח דבור
כיתות א
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
שתיקת החיות
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט מידעי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
שפת-אם עברית לכיתה ז'
מיפויים לתחילת השנה
כיתות ז
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
שפת-אם עברית לכיתה ג'
מיפויים לתחילת השנה
כיתות ג
מומלץ
false
true
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
שפת-אם עברית לכיתה ד'
מיפויים לתחילת השנה
כיתות ד
מומלץ
false
true
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
שפת-אם עברית לכיתה ד'
מיפויים לתחילת השנה
כיתות ד
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
שפת-אם עברית לכיתה ג'
מיפויים לתחילת השנה
טקסט סיפורי
כיתות ג
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
שפת-אם עברית לכיתה ג'
מיפויים לתחילת השנה
טקסט מידעי
כיתות ג
מומלץ
false
false
false
אחורה
קדימה
לא נמצאו תוצאות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה