דלג לתוכן ראשי
עמוד הבית
מצב החינוך
דוחות ופרסומים
מבחנים וסקרים
כלים פנימיים
כלי תנופה
להכיר את ראמ"ה
איתור נתוני בית ספר או רשות מקומית
חיפוש בית ספר או רשות
יחידות הערכה
0
מתוך
0
כלים
איפוס הכל
סינון
highlight
מומלץ
דיגיטלי
לחרדים
כיתות
איפוס
الصفّ الأوّل
[
0
]
כיתות ב
[
0
]
כיתות ג
[
0
]
الصفّ الرابع
[
0
]
الصفّ الخامس
[
0
]
الصفّ السادس
[
0
]
الصفّ السابع
[
0
]
الصفّ الثامن
[
0
]
الصفّ التاسع
[
0
]
الصفّ العاشر
[
0
]
الصفّ الحادي عشر
[
0
]
מנהלים
[
0
]
الصفّ الثاني عشر
[
0
]
הורים
[
0
]
מורים
[
0
]
בית ספריים
[
0
]
תחומי דעת
איפוס
מיומנויות קוגנטיביות
[
0
]
מחוננים
[
0
]
שפת-אם
[
0
]
اللغة الإنجليزيّة
[
0
]
الرياضيّات
[
0
]
العلوم والتكنولوجيا
[
0
]
עברית לדוברי ערבית
[
0
]
استطلاعات
[
0
]
חמ"ד
[
0
]
תושב"ע
[
0
]
תרבות יהודית ישראלית
[
0
]
Price
Clear
$
0
$
0
Mileage
Clear
0
0
שנה
איפוס
קהל יעד
איפוס
דוברי עברית
[
0
]
דוברי ערבית
[
0
]
0
מתוך
0
כלים
איפוס
סגירת חלון
סינון על פי:
Tag
מיון הכלים
שם הכלי (סדר יורד)
שם הכלי (סדר עולה)
ע"פ תחומי דעת
ע"פ כיתות לימוד
כלים דיגיטליים
כלים במיקוד
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
העיסוק בספורט
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
צריכה ובזבוז בעידן השפע
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
שילוב הטכנולוגיה החכמה בשוק התעסוקה
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
עוברים לחיות נכון!
יחידות הערכה
טקסטים שימושיים
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
תנועת נוער
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים מידעיים
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
כיתה מצטיינת
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
الصفّ الخامس
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מה בין כתיבה לילדים לכתיבה למבוגרים?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
סיפור על שינוי בחיים
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
الصفّ الخامس
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
הצעצוע שהלך לאיבוד
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ב
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
לשוּט בגליל העליון
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט שימושי
الصفّ الخامس
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
אנטיביוטיקה - כללי השימוש הנכון
יחידות הערכה
טקסטים שימושיים
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
ים המלח
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים מידעיים
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
טלפון נייד – ברכה או קללה?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
פועלי כל העולם, הכירו את המכונות שייקחו את העבודה שלכם
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים מידעיים
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
תחבורה, סביבה וחברה – איך הם קשורים?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
אחורה
קדימה
לא נמצאו תוצאות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب