דלג לתוכן ראשי
עמוד הבית
מצב החינוך
דוחות ופרסומים
מבחנים וסקרים
כלים פנימיים
כלי תנופה
להכיר את ראמ"ה
איתור נתוני בית ספר או רשות מקומית
חיפוש בית ספר או רשות
יחידות הערכה
0
מתוך
0
כלים
איפוס הכל
סינון
highlight
מומלץ
דיגיטלי
לחרדים
כיתות
איפוס
الصفّ الأوّل
[
0
]
כיתות ב
[
0
]
כיתות ג
[
0
]
الصفّ الرابع
[
0
]
الصفّ الخامس
[
0
]
الصفّ السادس
[
0
]
الصفّ السابع
[
0
]
الصفّ الثامن
[
0
]
الصفّ التاسع
[
0
]
الصفّ العاشر
[
0
]
الصفّ الحادي عشر
[
0
]
מנהלים
[
0
]
الصفّ الثاني عشر
[
0
]
הורים
[
0
]
מורים
[
0
]
בית ספריים
[
0
]
תחומי דעת
איפוס
מיומנויות קוגנטיביות
[
0
]
מחוננים
[
0
]
שפת-אם
[
0
]
اللغة الإنجليزيّة
[
0
]
الرياضيّات
[
0
]
العلوم والتكنولوجيا
[
0
]
עברית לדוברי ערבית
[
0
]
استطلاعات
[
0
]
חמ"ד
[
0
]
תושב"ע
[
0
]
תרבות יהודית ישראלית
[
0
]
Price
Clear
$
0
$
0
Mileage
Clear
0
0
שנה
איפוס
קהל יעד
איפוס
דוברי עברית
[
0
]
דוברי ערבית
[
0
]
0
מתוך
0
כלים
איפוס
סגירת חלון
סינון על פי:
Tag
מיון הכלים
שם הכלי (סדר יורד)
שם הכלי (סדר עולה)
ע"פ תחומי דעת
ע"פ כיתות לימוד
כלים דיגיטליים
כלים במיקוד
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
ממש גיבור
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט סיפורי
الصفّ الخامس
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
להכיר את הטבע
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
חשיפת ילדים למציאות מורכבת
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מה בין טענה מרכזית לטענות אחרות?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - מיומנויות מרכזיות
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
שילוב תלמידים עיוורים
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
الصفّ الخامس
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
באנו לקחת את העבודה שלכם
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
לצלם את הטבע – לשמור על הטבע
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
הדפוס שינה את העולם
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט מידעי
الصفّ الخامس
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
סיכום הטקסט: טלפון נייד – ברכה או קללה?
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
גני חיות
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
עיתוני הנייר – לאן?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
לסי שובי הביתה
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
الصفّ الرابع
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
איך המציאו את הכסף?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט מידעי
الصفّ الخامس
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
הגעה לבית הספר באופניים או בתחבורה ציבורית
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
תרבות הצריכה
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
אחורה
קדימה
לא נמצאו תוצאות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب