דלג לתוכן ראשי
עמוד הבית
מצב החינוך
דוחות ופרסומים
מבחנים וסקרים
כלים פנימיים
כלי תנופה
להכיר את ראמ"ה
איתור נתוני בית ספר או רשות מקומית
חיפוש בית ספר או רשות
כלים פנימיים ב
שפת-אם
0
מתוך
0
כלים
איפוס הכל
סינון
highlight
מומלץ
דיגיטלי
לחרדים
כיתות
איפוס
الصفّ الأوّل
[
0
]
כיתות ב
[
0
]
כיתות ג
[
0
]
الصفّ الرابع
[
0
]
الصفّ الخامس
[
0
]
כיתות ו
[
0
]
الصفّ السابع
[
0
]
الصفّ الثامن
[
0
]
الصفّ التاسع
[
0
]
الصفّ العاشر
[
0
]
الصفّ الحادي عشر
[
0
]
מנהלים
[
0
]
الصفّ الثاني عشر
[
0
]
הורים
[
0
]
מורים
[
0
]
בית ספריים
[
0
]
סוג כלי
איפוס
מיפויים לתחילת השנה
[
0
]
מבדקי תנופה
[
0
]
מבדקים פנימיים
[
0
]
תלקיטי כתיבה
[
0
]
יחידות הערכה
[
0
]
משימות ביצוע
[
0
]
Price
Clear
$
0
$
0
Mileage
Clear
0
0
שנה
איפוס
קהל יעד
איפוס
דוברי עברית
[
0
]
דוברי ערבית
[
0
]
0
מתוך
0
כלים
איפוס
סגירת חלון
סינון על פי:
Tag
מיון הכלים
שם הכלי (סדר יורד)
שם הכלי (סדר עולה)
ע"פ תחומי דעת
ע"פ כיתות לימוד
כלים דיגיטליים
כלים במיקוד
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
למות או לכבוש את ההר
משימות ביצוע
לשון, הבנה והבעה
الصفّ السابع
الصفّ الثامن
الصفّ التاسع
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
מילון ומילים
משימות ביצוע
לשון, הבנה והבעה
الصفّ السابع
الصفّ الثامن
الصفّ التاسع
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
מילים מקשרות
משימות ביצוע
כיתות ג
الصفّ الرابع
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
קומיקס
משימות ביצוע
לשון, הבנה והבעה
الصفّ السابع
الصفّ الثامن
الصفّ التاسع
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
תקשורת בעולם הצומח
משימות ביצוע
לשון, הבנה והבעה
الصفّ السابع
الصفّ الثامن
الصفّ التاسع
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
קרקס
משימות ביצוע
الصفّ الرابع
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
יש דילמה
משימות ביצוע
לשון, הבנה והבעה
الصفّ السابع
الصفّ الثامن
الصفّ التاسع
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
מה ארצה לשנות בסביבה שלי
תלקיטי כתיבה
מאפיינים מידעיים
الصفّ الرابع
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
ספינה בים סוער
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי תמונה
כיתות ב
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בעל פה
פעילות שאהובה עליי עם בני המשפחה שלי
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: על עצמי- שיח דבור
الصفّ الأوّل
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
תמונת הילדה והיונה
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי תמונה
כיתות ג
الصفّ الرابع
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
משחק או צעצוע אהוב
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: על עצמי
الصفّ الأوّل
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
על עצמי: החוג שלי
תלקיטי כתיבה
מאפיינים רפלקטיביים
כיתות ו
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
על עצמי: השיעור שלי
תלקיטי כתיבה
מאפיינים רפלקטיביים
כיתות ו
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
יצירה שמצאה חן בעיני
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: בעקבות יצירה
الصفّ الرابع
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
תמונת עצי היער
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי תמונה
الصفّ الرابع
מומלץ
false
false
false
אחורה
קדימה
לא נמצאו תוצאות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب