דלג לתוכן ראשי
עמוד הבית
מצב החינוך
דוחות ופרסומים
מבחנים וסקרים
כלים פנימיים
כלי תנופה
להכיר את ראמ"ה
איתור נתוני בית ספר או רשות מקומית
חיפוש בית ספר או רשות
כלים פנימיים ב
שפת-אם
0
מתוך
0
כלים
איפוס הכל
סינון
highlight
מומלץ
דיגיטלי
לחרדים
כיתות
איפוס
כיתות א
[
0
]
כיתות ב
[
0
]
כיתות ג
[
0
]
כיתות ד
[
0
]
כיתות ה
[
0
]
כיתות ו
[
0
]
כיתות ז
[
0
]
כיתות ח
[
0
]
כיתות ט
[
0
]
כיתות י
[
0
]
כיתות יא
[
0
]
מנהלים
[
0
]
כיתות יב
[
0
]
הורים
[
0
]
מורים
[
0
]
בית ספריים
[
0
]
סוג כלי
איפוס
מיפויים לתחילת השנה
[
0
]
מבדקי תנופה
[
0
]
מבדקים פנימיים
[
0
]
תלקיטי כתיבה
[
0
]
יחידות הערכה
[
0
]
משימות ביצוע
[
0
]
Price
Clear
$
0
$
0
Mileage
Clear
0
0
שנה
איפוס
קהל יעד
איפוס
דוברי עברית
[
0
]
דוברי ערבית
[
0
]
0
מתוך
0
כלים
איפוס
סגירת חלון
סינון על פי:
Tag
מיון הכלים
שם הכלי (סדר יורד)
שם הכלי (סדר עולה)
ע"פ תחומי דעת
ע"פ כיתות לימוד
כלים דיגיטליים
כלים במיקוד
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
פלישת המדוזות
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים מידעיים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
מרקו פולו
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מי באמת צריך גני חיות?, צריך גני חיות, וָלא – הם ייעלמו
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
תערוכת "הממציא הצעיר"
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
מכתב לתלמידי בית הספר
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
מכתבה של לינקה לאביה
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
תרומה לחברה
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
האופניים ככלי תחבורה
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים מידעיים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
יש לנו זמן
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים מידעיים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
יומנו של אילן רמון
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים מידעיים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מד–גשם ביתי
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט שימושי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
ממש גיבור
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט סיפורי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
להכיר את הטבע
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
חשיפת ילדים למציאות מורכבת
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מה בין טענה מרכזית לטענות אחרות?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - מיומנויות מרכזיות
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
שילוב תלמידים עיוורים
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
אחורה
קדימה
לא נמצאו תוצאות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب