דלג לתוכן ראשי
עמוד הבית
מצב החינוך
דוחות ופרסומים
מבחנים וסקרים
כלים פנימיים
כלי תנופה
להכיר את ראמ"ה
איתור נתוני בית ספר או רשות מקומית
חיפוש בית ספר או רשות
כלים פנימיים ב
שפת-אם
0
מתוך
0
כלים
איפוס הכל
סינון
highlight
מומלץ
דיגיטלי
לחרדים
כיתות
איפוס
الصفّ الأوّل
[
0
]
כיתות ב
[
0
]
כיתות ג
[
0
]
الصفّ الرابع
[
0
]
الصفّ الخامس
[
0
]
כיתות ו
[
0
]
الصفّ السابع
[
0
]
الصفّ الثامن
[
0
]
الصفّ التاسع
[
0
]
الصفّ العاشر
[
0
]
الصفّ الحادي عشر
[
0
]
מנהלים
[
0
]
الصفّ الثاني عشر
[
0
]
הורים
[
0
]
מורים
[
0
]
בית ספריים
[
0
]
סוג כלי
איפוס
מיפויים לתחילת השנה
[
0
]
מבדקי תנופה
[
0
]
מבדקים פנימיים
[
0
]
תלקיטי כתיבה
[
0
]
יחידות הערכה
[
0
]
משימות ביצוע
[
0
]
Price
Clear
$
0
$
0
Mileage
Clear
0
0
שנה
איפוס
קהל יעד
איפוס
דוברי עברית
[
0
]
דוברי ערבית
[
0
]
0
מתוך
0
כלים
איפוס
סגירת חלון
סינון על פי:
Tag
מיון הכלים
שם הכלי (סדר יורד)
שם הכלי (סדר עולה)
ע"פ תחומי דעת
ע"פ כיתות לימוד
כלים דיגיטליים
כלים במיקוד
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
יצירה שמצאה חן בעיני
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: בעקבות יצירה
כיתות ג
מומלץ
false
false
true
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
חברים טובים
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי כותרת
כיתות ג
מומלץ
false
false
true
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
صِبْيَان وبَنَات فِي المَلْعَب
תלקיטי כתיבה
كتابة قصّة من وَحي صورة مُعطاة
כיתות ג
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
هديَّة أتمنّى أَنْ أَحصُلَ عليها
תלקיטי כתיבה
كتابة نصّ عن نفسي
כיתות ג
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
התחפושת שלי בפורים
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: על עצמי
الصفّ الأوّل
מומלץ
false
false
true
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
حَدثَني جَدِّي/حَدثَتْني جَدَّتي
תלקיטי כתיבה
كتابة نصّ بحسب بداية مُعطاة
الصفّ الرابع
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
اليومُ المُنْتَظَر
תלקיטי כתיבה
كتابة نصّ بحسب بداية مُعطاة
الصفّ الرابع
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
رحلة أحبَبْتُها كثيرًا أو أُحِبّ كثيرًا أَنْ أقوم بها
תלקיטי כתיבה
كتابة نصّ عن نفسي
כיתות ג
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
عَمَليَّة إِنْقَاذ
תלקיטי כתיבה
كتابة نصّ بحسب عنوان مُعطى
الصفّ الرابع
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
رِحْلَةٌ إِلى كَوْكَبٍ آخَر
תלקיטי כתיבה
كتابة نصّ بحسب عنوان مُعطى
الصفّ الرابع
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
החיות שרצו מלך חדש
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי כותרת
כיתות ב
מומלץ
false
false
true
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
לטיול יצאתי
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: על עצמי
כיתות ב
מומלץ
false
false
true
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
رسالة إلى صديق من دولة أخرى
יחידות הערכה
مهمّة كتابة
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
تلفزيون الواقع
יחידות הערכה
فهم المقروء - نصّ إقناعيّ
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
تعدّد القنوات
יחידות הערכה
مهمّة كتابة
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
استعمال المواصلات العامّة
יחידות הערכה
مهمّة كتابة
الصفّ الثامن
מומלץ
false
false
false
אחורה
קדימה
לא נמצאו תוצאות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب
انضمّوا إلى راما في الواتساب