עמוד הבית
מצב החינוך
דוחות ופרסומים
מבחנים וסקרים
כלים פנימיים
כלי תנופה
להכיר את ראמ"ה
איתור נתוני בית ספר או רשות מקומית
חיפוש בית ספר או רשות
כלים פנימיים עבור
דוברי עברית
0
מתוך
0
כלים
איפוס הכל
סינון
highlight
מומלץ
דיגיטלי
לחרדים
כיתות
איפוס
כיתות א
[
0
]
כיתות ב
[
0
]
כיתות ג
[
0
]
כיתות ד
[
0
]
כיתות ה
[
0
]
כיתות ו
[
0
]
כיתות ז
[
0
]
כיתות ח
[
0
]
כיתות ט
[
0
]
כיתות י
[
0
]
כיתות יא
[
0
]
מנהלים
[
0
]
כיתות יב
[
0
]
הורים
[
0
]
מורים
[
0
]
בית ספריים
[
0
]
תחומי דעת
איפוס
שפת-אם
[
0
]
אנגלית
[
0
]
מתמטיקה
[
0
]
מדע וטכנולוגיה
[
0
]
עברית לדוברי ערבית
[
0
]
סקרים
[
0
]
חמ"ד
[
0
]
תושב"ע
[
0
]
יהדות
[
0
]
סוג כלי
איפוס
מיפויים לתחילת השנה
[
0
]
מבדקי תנופה
[
0
]
מבדקים פנימיים
[
0
]
תלקיטי כתיבה
[
0
]
יחידות הערכה
[
0
]
משימות ביצוע
[
0
]
Price
Clear
$
0
$
0
Mileage
Clear
0
0
שנה
איפוס
0
מתוך
0
כלים
איפוס
סגירת חלון
סינון על פי:
Tag
מיון הכלים
שם הכלי (סדר יורד)
שם הכלי (סדר עולה)
ע"פ תחומי דעת
ע"פ כיתות לימוד
כלים דיגיטליים
כלים במיקוד
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
תערוכת "הממציא הצעיר"
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
פרס על מעשים טובים
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
כיתה מצטיינת
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
שבוע הלימודים
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
הדרכה שבועית
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
לצלם את הטבע – לשמור על הטבע
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
צריכה ובזבוז בעידן השפע
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
באנו לקחת את העבודה שלכם
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מה בין כתיבה לילדים לכתיבה למבוגרים?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
תחבורה, סביבה וחברה – איך הם קשורים?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מי באמת צריך גני חיות?, צריך גני חיות, וָלא – הם ייעלמו
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
שעתם היפה: על נעורים והתנדבות
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
עיתוני הנייר – לאן?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
העיסוק בספורט
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מים מהברז לעומת מים הנמכרים בבקבוקים
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
טלפון נייד – ברכה או קללה?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
אחורה
קדימה
לא נמצאו תוצאות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה