דלג לתוכן ראשי
עמוד הבית
מצב החינוך
דוחות ופרסומים
מבחנים וסקרים
כלים פנימיים
כלי תנופה
להכיר את ראמ"ה
איתור נתוני בית ספר או רשות מקומית
חיפוש בית ספר או רשות
כלים פנימיים עבור
דוברי עברית
0
מתוך
0
כלים
איפוס הכל
סינון
highlight
מומלץ
דיגיטלי
לחרדים
כיתות
איפוס
כיתות א
[
0
]
כיתות ב
[
0
]
כיתות ג
[
0
]
כיתות ד
[
0
]
כיתות ה
[
0
]
כיתות ו
[
0
]
כיתות ז
[
0
]
כיתות ח
[
0
]
כיתות ט
[
0
]
כיתות י
[
0
]
כיתות יא
[
0
]
מנהלים
[
0
]
כיתות יב
[
0
]
הורים
[
0
]
מורים
[
0
]
בית ספריים
[
0
]
תחומי דעת
איפוס
מיומנויות קוגנטיביות
[
0
]
מחוננים
[
0
]
שפת-אם
[
0
]
אנגלית
[
0
]
מתמטיקה
[
0
]
מדע וטכנולוגיה
[
0
]
עברית לדוברי ערבית
[
0
]
סקרים
[
0
]
חמ"ד
[
0
]
תושב"ע
[
0
]
תרבות יהודית ישראלית
[
0
]
סוג כלי
איפוס
מיפויים לתחילת השנה
[
0
]
מבדקי תנופה
[
0
]
מבדקים פנימיים
[
0
]
תלקיטי כתיבה
[
0
]
יחידות הערכה
[
0
]
משימות ביצוע
[
0
]
Price
Clear
$
0
$
100000
Mileage
Clear
0
600000
שנה
איפוס
0
מתוך
0
כלים
איפוס
סגירת חלון
סינון על פי:
Tag
מיון הכלים
שם הכלי (סדר יורד)
שם הכלי (סדר עולה)
ע"פ תחומי דעת
ע"פ כיתות לימוד
כלים דיגיטליים
כלים במיקוד
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
הצמר
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט מידעי
כיתות ב
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
המקום הסודי שלי
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי כותרת
כיתות ג
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
העיסוק בספורט
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
המנורה
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט מידעי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
המלכה שלא מצאה את הכתר שלה
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי כותרת
כיתות ב
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
המצאות בישראל
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט מידעי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
המלך שלא מצא את הכתר שלו
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי כותרת
כיתות ב
מומלץ
false
true
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
המחרוזת
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ב
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
הטענה המרכזית
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - מיומנויות מרכזיות
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
החתול שחשב כי כלב הוא, והכלב שחשב כי חתול הוא
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט סיפורי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
החיות שרצו מלך חדש
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי כותרת
כיתות ב
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
החיות שרצו מלך חדש
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי כותרת
כיתות ב
מומלץ
false
true
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
ההפתעה
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי כותרת
כיתות ג
מומלץ
false
true
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
החבר הסודי שלי
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי כותרת
כיתות ג
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
הדרקון האיום במערה
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי כותרת
כיתות ב
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
הדפוס שינה את העולם
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט מידעי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
אחורה
קדימה
לא נמצאו תוצאות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה