עמוד הבית
מצב החינוך
דוחות ופרסומים
מבחנים וסקרים
כלים פנימיים
כלי תנופה
להכיר את ראמ"ה
איתור נתוני בית ספר או רשות מקומית
חיפוש בית ספר או רשות
כלים פנימיים עבור
דוברי עברית
0
מתוך
0
כלים
איפוס הכל
סינון
highlight
מומלץ
דיגיטלי
לחרדים
כיתות
איפוס
כיתות א
[
0
]
כיתות ב
[
0
]
כיתות ג
[
0
]
כיתות ד
[
0
]
כיתות ה
[
0
]
כיתות ו
[
0
]
כיתות ז
[
0
]
כיתות ח
[
0
]
כיתות ט
[
0
]
כיתות י
[
0
]
כיתות יא
[
0
]
מנהלים
[
0
]
כיתות יב
[
0
]
הורים
[
0
]
מורים
[
0
]
בית ספריים
[
0
]
תחומי דעת
איפוס
מיומנויות קוגנטיביות
[
0
]
שפת-אם
[
0
]
אנגלית
[
0
]
מתמטיקה
[
0
]
מדע וטכנולוגיה
[
0
]
עברית לדוברי ערבית
[
0
]
סקרים
[
0
]
חמ"ד
[
0
]
תושב"ע
[
0
]
תרבות יהודית ישראלית
[
0
]
סוג כלי
איפוס
מיפויים לתחילת השנה
[
0
]
מבדקי תנופה
[
0
]
מבדקים פנימיים
[
0
]
תלקיטי כתיבה
[
0
]
יחידות הערכה
[
0
]
משימות ביצוע
[
0
]
Price
Clear
$
0
$
0
Mileage
Clear
0
0
שנה
איפוס
0
מתוך
0
כלים
איפוס
סגירת חלון
סינון על פי:
Tag
מיון הכלים
שם הכלי (סדר יורד)
שם הכלי (סדר עולה)
ע"פ תחומי דעת
ע"פ כיתות לימוד
כלים דיגיטליים
כלים במיקוד
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
לסי חוזרת הביתה
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט סיפורי
כיתות ד
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
מאפייני העיתון המקוון
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
לצלם את הטבע – לשמור על הטבע
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
לשוּט בגליל העליון
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט שימושי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
לסי שובי הביתה
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ד
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בעל פה
למה הטלוויזיה כל כך רעה לילדים?
משימות ביצוע
הבעה בעל פה - משימת דיון
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
לו היה לי שטיח מעופף
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי כותרת
כיתות ג
מומלץ
false
true
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
לטיול יצאתי
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: על עצמי
כיתות ב
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
לטיול יצאתי
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: על עצמי
כיתות ב
מומלץ
false
true
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
לואי ברייל
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט מידעי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
להכיר את הטבע
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
לא עומדים מהצד
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי כותרת
כיתות ה
כיתות ו
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
לאן נעלם קפיטן קוק?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט סיפורי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
לא עומדים מהצד
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי כותרת
כיתות ה
כיתות ו
מומלץ
false
true
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
כלבי נחיה
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט מידעי
כיתות ב
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
כדור פורח
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט מידעי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
אחורה
קדימה
לא נמצאו תוצאות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה