עמוד הבית
מצב החינוך
דוחות ופרסומים
מבחנים וסקרים
כלים פנימיים
כלי תנופה
להכיר את ראמ"ה
איתור נתוני בית ספר או רשות מקומית
חיפוש בית ספר או רשות
כלים פנימיים ב
שפת-אם
0
מתוך
0
כלים
איפוס הכל
סינון
highlight
מומלץ
דיגיטלי
לחרדים
כיתות
איפוס
כיתות א
[
0
]
כיתות ב
[
0
]
כיתות ג
[
0
]
כיתות ד
[
0
]
כיתות ה
[
0
]
כיתות ו
[
0
]
כיתות ז
[
0
]
כיתות ח
[
0
]
כיתות ט
[
0
]
כיתות י
[
0
]
כיתות יא
[
0
]
מנהלים
[
0
]
כיתות יב
[
0
]
הורים
[
0
]
מורים
[
0
]
בית ספריים
[
0
]
סוג כלי
איפוס
מיפויים לתחילת השנה
[
0
]
מבדקי תנופה
[
0
]
מבדקים פנימיים
[
0
]
תלקיטי כתיבה
[
0
]
יחידות הערכה
[
0
]
משימות ביצוע
[
0
]
Price
Clear
$
0
$
100000
Mileage
Clear
0
600000
שנה
איפוס
קהל יעד
איפוס
דוברי עברית
[
0
]
דוברי ערבית
[
0
]
0
מתוך
0
כלים
איפוס
סגירת חלון
סינון על פי:
Tag
מיון הכלים
שם הכלי (סדר יורד)
שם הכלי (סדר עולה)
ע"פ תחומי דעת
ע"פ כיתות לימוד
כלים דיגיטליים
כלים במיקוד
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
מכתב לתלמידי בית הספר
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
מים מהברז לעומת מים מבקבוקים
יחידות הערכה
מטלות כתיבה
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מים מהברז לעומת מים הנמכרים בבקבוקים
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מילה חסרה, יום המשפחה, רציתי כלב
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - קריאת מילים ומשפטים
כיתות ב
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מילים מתאימות, השלמת משפטים, בלילה
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - קריאת מילים ומשפטים
כיתות ב
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מי הקיש על הדלת שלי?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט סיפורי
כיתות ב
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מי באמת צריך גני חיות?, צריך גני חיות, וָלא – הם ייעלמו
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מחפשים בית
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט שימושי
כיתות ב
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מוציאים לחם מן הארץ
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט מידעי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מה בין כתיבה לילדים לכתיבה למבוגרים?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מד–גשם ביתי
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט שימושי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מה בין טענה מרכזית לטענות אחרות?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - מיומנויות מרכזיות
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
מה ארצה לשנות בסביבה שלי
תלקיטי כתיבה
מאפיינים מידעיים
כיתות ד
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
מה ארצה לשנות בסביבה שלי
תלקיטי כתיבה
מאפיינים מידעיים
כיתות ד
מומלץ
false
false
true
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מדריך לגידול דגי–נוי באקווריום
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט שימושי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
מגדלים של גידולים
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט מידעי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
אחורה
קדימה
לא נמצאו תוצאות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה