עמוד הבית
מצב החינוך
דוחות ופרסומים
מבחנים וסקרים
כלים פנימיים
כלי תנופה
להכיר את ראמ"ה
איתור נתוני בית ספר או רשות מקומית
חיפוש בית ספר או רשות
כלים פנימיים
ראמ"ה מפתחת כלים פנימיים המיועדים למורים ולמנהלים, על מנת לסייע להם להתאים ולדייק את הלמידה בכיתה, בהתאם למצב התלמידים.
0
מתוך
0
כלים
איפוס הכל
סינון
highlight
מומלץ
דיגיטלי
לחרדים
שפה
איפוס
דוברי עברית
[
0
]
דוברי ערבית
[
0
]
קהל יעד
איפוס
כיתות א
[
0
]
כיתות ב
[
0
]
כיתות ג
[
0
]
כיתות ד
[
0
]
כיתות ה
[
0
]
כיתות ו
[
0
]
כיתות ז
[
0
]
כיתות ח
[
0
]
כיתות ט
[
0
]
כיתות י
[
0
]
כיתות יא
[
0
]
מנהלים
[
0
]
כיתות יב
[
0
]
הורים
[
0
]
מורים
[
0
]
בית ספריים
[
0
]
תחומי דעת
איפוס
מיומנויות קוגנטיביות
[
0
]
שפת-אם
[
0
]
אנגלית
[
0
]
מתמטיקה
[
0
]
מדע וטכנולוגיה
[
0
]
עברית לדוברי ערבית
[
0
]
סקרים
[
0
]
חמ"ד
[
0
]
תושב"ע
[
0
]
תרבות יהודית ישראלית
[
0
]
סוג כלי
איפוס
מיפויים לתחילת השנה
[
0
]
מבדקי תנופה
[
0
]
מבדקים פנימיים
[
0
]
תלקיטי כתיבה
[
0
]
יחידות הערכה
[
0
]
משימות ביצוע
[
0
]
Price
Clear
$
0
$
0
Mileage
Clear
0
0
שנה
איפוס
0
מתוך
0
כלים
איפוס
סגירת חלון
סינון על פי:
Tag
מיון הכלים
שם הכלי (סדר יורד)
שם הכלי (סדר עולה)
ע"פ תחומי דעת
ע"פ כיתות לימוד
כלים דיגיטליים
כלים במיקוד
דוברי עברית
דוברי ערבית
דוברי עברית וערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
דוברי עברית
מוציאים לחם מן הארץ
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט מידעי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
דוברי ערבית
דוברי עברית וערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
דוברי עברית
מה בין כתיבה לילדים לכתיבה למבוגרים?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסטים טיעוניים
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
דוברי ערבית
דוברי עברית וערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
דוברי עברית
מד–גשם ביתי
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט שימושי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
דוברי ערבית
דוברי עברית וערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
דוברי עברית
מה בין טענה מרכזית לטענות אחרות?
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - מיומנויות מרכזיות
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
דוברי ערבית
דוברי עברית וערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
דוברי עברית
מה ארצה לשנות בסביבה שלי
תלקיטי כתיבה
מאפיינים מידעיים
כיתות ד
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
דוברי ערבית
דוברי עברית וערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
דוברי עברית
מה ארצה לשנות בסביבה שלי
תלקיטי כתיבה
מאפיינים מידעיים
כיתות ד
מומלץ
false
true
false
דוברי עברית
דוברי ערבית
דוברי עברית וערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
דוברי עברית
מדריך לגידול דגי–נוי באקווריום
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט שימושי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
דוברי ערבית
דוברי עברית וערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
דוברי עברית
מגדלים של גידולים
יחידות הערכה
הבנת הנקרא - טקסט מידעי
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
דוברי ערבית
דוברי עברית וערבית
מתמטיקה
דיגיטלי
לחרדים
דוברי עברית
מבנה עשרוני (לשליש א' של השנה)
יחידות הערכה
כיתות ג
מומלץ
false
true
false
דוברי עברית
דוברי ערבית
דוברי עברית וערבית
מתמטיקה
דיגיטלי
לחרדים
דוברי עברית
מבנה עשרוני (לשליש א' של השנה)
יחידות הערכה
כיתות ג
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
דוברי ערבית
דוברי עברית וערבית
אנגלית
דיגיטלי
לחרדים
דוברי עברית
Assessing Basic Literacy in English (ABLE)
מבדקים פנימיים
כיתות ה
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
דוברי ערבית
דוברי עברית וערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
דוברי עברית
מבדק הקריאה והכתיבה בעברית לכיתה א' - חרדי
מבדקים פנימיים
כיתות א
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
דוברי ערבית
דוברי עברית וערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
דוברי עברית
מבדק הקריאה והכתיבה בעברית לכיתה ב'
מבדקים פנימיים
כיתות ב
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
דוברי ערבית
דוברי עברית וערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
דוברי עברית
מבדק הקריאה והכתיבה בעברית לכיתה א'
מבדקים פנימיים
כיתות א
מומלץ
false
false
false
דוברי עברית
דוברי ערבית
דוברי עברית וערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
דוברי עברית
ילדים בגשם
תלקיטי כתיבה
מאפיינים סיפוריים: לפי תמונה
כיתות ב
מומלץ
false
true
false
אחורה
קדימה
לא נמצאו תוצאות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה