עמוד הבית
מצב החינוך
דוחות ופרסומים
מבחנים וסקרים
כלים פנימיים
כלי תנופה
להכיר את ראמ"ה
איתור נתוני בית ספר או רשות מקומית
חיפוש בית ספר או רשות
כלים פנימיים ב
שפת-אם
0
מתוך
0
כלים
איפוס הכל
סינון
highlight
מומלץ
דיגיטלי
לחרדים
כיתות
איפוס
כיתות א
[
0
]
כיתות ב
[
0
]
כיתות ג
[
0
]
כיתות ד
[
0
]
כיתות ה
[
0
]
כיתות ו
[
0
]
כיתות ז
[
0
]
כיתות ח
[
0
]
כיתות ט
[
0
]
כיתות י
[
0
]
כיתות יא
[
0
]
מנהלים
[
0
]
כיתות יב
[
0
]
הורים
[
0
]
מורים
[
0
]
בית ספריים
[
0
]
סוג כלי
איפוס
מיפויים לתחילת השנה
[
0
]
מבדקי תנופה
[
0
]
מבדקים פנימיים
[
0
]
תלקיטי כתיבה
[
0
]
יחידות הערכה
[
0
]
משימות ביצוע
[
0
]
Price
Clear
$
0
$
0
Mileage
Clear
0
0
שנה
איפוס
קהל יעד
איפוס
דוברי עברית
[
0
]
דוברי ערבית
[
0
]
0
מתוך
0
כלים
איפוס
סגירת חלון
סינון על פי:
Tag
מיון הכלים
שם הכלי (סדר יורד)
שם הכלי (סדר עולה)
ע"פ תחומי דעת
ע"פ כיתות לימוד
כלים דיגיטליים
כלים במיקוד
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
القارّة القطبيّة الجنوبيّة
יחידות הערכה
فهم المقروء - نصّ معلوماتيّ
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
هل تعرفون ما هي حقوق الشبيبة العاملة؟
יחידות הערכה
فهم المقروء - نصّ معلوماتيّ
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
فنّ الزهور
יחידות הערכה
فهم المقروء - نصّ معلوماتيّ
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
الصندوق الأسود
יחידות הערכה
فهم المقروء - نصّ معلوماتيّ
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
الشاي
יחידות הערכה
فهم المقروء - نصّ معلوماتيّ
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
تربية الأرانب
יחידות הערכה
فهم المقروء - نصّ معلوماتيّ
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
كيف نتصرّف عندما نُلدغ أو نُلسع؟
יחידות הערכה
فهم المقروء - نصّ إرشادي
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
كيف نقتصد في كهرباء المنزل؟
יחידות הערכה
فهم المقروء - نصّ إرشادي
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
البصمة البيومتريّة
יחידות הערכה
فهم المقروء - نصّ إقناعيّ
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
النفايات الإلكترونيّة
יחידות הערכה
فهم المقروء - نصّ إقناعيّ
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
كيف نحقّق سفَرًا ناجحًا؟
יחידות הערכה
فهم المقروء - نصّ إرشادي
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
ضحايا مختبرات البحوث العلميّة
יחידות הערכה
فهم المقروء - نصّ إقناعيّ
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
أنقذونا من سطوة الإعلانات
יחידות הערכה
فهم المقروء - نصّ إقناعيّ
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבנת הנקרא
تلفزيون الواقع
יחידות הערכה
فهم المقروء - نصّ إقناعيّ
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
العطلة الصيفيّة
יחידות הערכה
مهمّة كتابة
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
דוברי ערבית
שפת-אם
דיגיטלי
לחרדים
הבעה בכתב
ماركو بولو
יחידות הערכה
مهمّة كتابة
כיתות ח
מומלץ
false
false
false
אחורה
קדימה
לא נמצאו תוצאות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה
הצטרפו לווטסאפ של ראמ״ה